Natuur-, ontdek- en beweegtuin

30-11-2018
Beplanting heeft een plek......
Nadat er vorig schooljaar en begin dit schooljaar hard gewerkt is door leerlingen, personeel en vrijwillige ouders aan de voorbereidingen voor de aan te leggen natuur-, ontdek- en beweegtuin aan de achterzijde van de school staan nu de plantjes op de juiste plek.
Bij de wand waar uiteindelijk een klimmuur zal komen is voorzien in een valdempende ondergrond en de opdracht voor het aanbrengen van deze klimmuur en overige speelelementen is de deur uit.
Volgende week worden de hekken verwijderd en mogen kinderen weer over het pad lopen. Uiteraard niet op de plekken waar jonge plantjes zijn gepoot.
We zijn trots op wat we tot nu toe samen bereikt hebben en verheugen ons al op het eindresultaat.
De leerlingenraad van de Wissel heeft vorig jaar hiertoe het initiatief genomen en speelt om dit moment nog steeds een coördinerende en inspirerende rol.